برخی نرم افزار های کاربردی مخصوص ویندوز ۸

برخی نرم افزار های کاربردی مخصوص ویندوز ۸
علاوه بر ترفندهای فوق شما میتوانید برخی از قسمت های ویندوز ۸ را توسط نرم افزارهای مخصوص این سیستم عامل بر طبق سلیقه خود تغییر دهید در ادامه چند افزار که امکان دستکاری و شخصی سازی ویندوز ۸ را برای کاربران فراهم میکنند را معرفی میکنیم.

Windows 8 Manager : این نرم افزار دارای ابزاری است که به شما اجازه میدهد کاملا ویندوز ۸ خود را مدیریت٬تمیز و ویرایش کنید.Information, Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network و Misc. Utilities زمینه و قسمت های مدیریتی ویندوز ۸ این نرم افزار هستند.


My WCP Watermark Editor : این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا Watermark نمایش داده شده در سمت راست قسمت پایینی دکستاپ ویندوز ۸ را حذف یا ویرایش کنید.



Windows 8 Start Menu Toggle : توسط این نرم افزار کوچک میتوانید براحتی Start Menu و دکمه Start را به دکستاپ ویندوز ۸ بازگردانید. (در گذشته نیز نرم افزار مشابه برای اینکار معرفی کردیم)



My WCP CharmBar Customizer : از طریق این نرم افزار پرتابل میتوانید براحتی Charms Bar ویندوز ۸ را دستکاری کنید.



Nightfall / Starlight  theme : این دو تم (theme) اولین تم های رسمی و اضافی ویندوز ۸ میباشند که بتازگی توسط مایکروسافت معرفی شده اند.



شما نیز میتوانید اترفند کاربردی که در سیستم عامل ویندوز ۸ سراغ دارید را در بخش نظرات همین پست با دیگران به اشتراک بگذارید.

1 نظر

  1. تحصیل در خارجتحصیل در خارجsays:

    سلام سپاس بابت این مطلب موفق و سربلند باشید.