راه حلی برای بالا بردن سرعت گوشی آندروید

راه حلی برای بالا بردن سرعت گوشی آندروید
اگر گوشی آندروید شما از نظر پردازنده و رم کمی ضعیف است و برنامه ها را با تاخیر اجرا می کند می توانید از برنامه های جایگزین سبک استفاده کنید تا قدرت پردازشی مبایل کمتر برای کارهای غیر ضروری مصرف شود. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، Launcher برنامه ای است متشکل از صفحه ی خانه و صفحه ی منوی برنامه ها.

اگر می خواهید گوشی تان سریع تر عمل کند می توانید Launcher فعلی تان را با یک Launcher سبک و کم حجم مثل Zeam Launcher عوض کنید. این لانچر بسیار عالی عمل می کند و امکاناتی که اکثر کاربران انتظار دارند را دارد و در عین حال بسیار سبک و کم حجم است.

هر کسی که بخواهد سایتی را در اینترنت باز کند به یک مرورگر احتیاج دارد. مرورگر های مختلفی از جمله مرورگر های بسیار معروف مثل Google Chrome و Mozilla Firefox برای آندروید موجود است که امکانات فراوانی هم دارند ولی مشکل آن ها این است که برای بسیاری از گوشی ها سنگین هستند و کند عمل می کنند. اگر به دنبال یک مرورگر کم حجم هستید می توانید از مرورگر Lightning Browser استفاده کنید. این مرورگر باز کردن صفحات وب را به خوبی انجام می دهد و بسیار کم حجم و سریع است.

باز کردن گالری تصاویر و ویدئو ها در آندروید عموماً کمی وقت گیر است. به همین خاطر بسیاری از افراد ترجیح می دهند برنامه ی پیش فرض گالری که از اول روی گوشی نصب بوده را با نرم افزار بسیار سبک و سریع QuickPic عوض کنند. QuickPic ابتدا از تمام عکس ها و ویدئو ها Thumbnail درست می کند و بعد با آن Thumbnail ها کار می کند. به همین خاطر در ابتدا کمی کند است ولی موقعی که درست کردن Thumbnail ها تمام شد بسیار سریع تر از برنامه ی گالری آندروید کار می کند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...